Menu
Your Cart

ΠΡΟΣΟΧΗ 

ΛΟΓΩ ΤΕΧΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΕΣΩ mail στο info@bizshop.gr με τον κωδικό προιόντος


ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

·  Με χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας 

Εφόσον ο χρήστης έχει επιλέξει την συναλλαγή με πιστωτική κάρτα, μεταβαίνει στο ασφαλές περιβάλλον της υπηρεσίας VivaPayments στο οποίο καλείται να δώσει τον αριθμό της πιστωτικής του κάρτας VISA ή MASTERCARD  την ημερομηνία λήξης, το όνομά του καθώς και το τριψήφιο κωδικό επαλήθευσης.

Η υπηρεσία VivaPayments παρέχει υψηλό επίπεδο ασφαλείας διότι οι πληροφορίες σχετικά με την κάρτα μεταφέρονται μέσω διαδικτύου σε κρυπτογραφημένη μορφή με μέγιστο επίπεδο ασφάλειας. Στην ασφαλή - κρυπτογραφημένη φόρμα πληρωμής συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία.

Σε περίπτωση που αγοράζετε με εταιρική κάρτα, θα πρέπει το όνομα του παραλήπτη να αναγράφεται στην κάρτα.

Σε συναλλαγή μέσω internet, θα πρέπει τα στοιχεία της κάρτας σας (χρεωστική - πιστωτική) να συνάδουν με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Το κατάστημά μας δέχεται τις κάρτες όλων των τραπεζών εκτός από Diners και American Express.


· 
Με κατάθεση στους Τραπεζικούς Λογαριασμούς με στοιχεία:

Τράπεζα Πειραιώς

ΙΒΑΝ: GR5701710770006077146943611  Δικαιούχος bizshop ΜΟΝ.ΙΚΕ

Τράπεζα ALPHA BANK

ΙΒΑΝ:GR5701407110711002002010778 , Alpha Bank, Δικαιούχος Bizshop ΜΟΝ. ΙΚΕ

Στην περίπτωση κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε με e-mail στο info@bizshop.gr  το αποδεικτικό κατάθεσης (στο οποίο θα πρέπει να αναφέρεται ως αίτιολογία το ονοματεπώνυμό σας και ο αριθμός παραγγελίας) και εφόσον προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά του πελάτη για την ολοκλήρωση της κατάθεσης.

Ο χρόνος αποστολής άρχεται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του αποδεικτικού. 

Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει, μόνο όταν εισπραχθεί το ποσό της εξόφλησης στο ακέραιο.

Προσοχή: Εάν επιθυμείτε μεταφορά μεσω τράπεζας διαφορετικής από τις συνεργαζόμενες με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τα έξοδα της τράπεζας βαρύνουν τον χρήστη. Σε διαφορετική περίπτωση, η αποστολή δεν θα διεκπεραιώνεται, μέχρι να επιστραφούν τα έξοδα που έχουμε χρεωθεί από την τράπεζα.


·
Μέσω αντικαταβολής του αντιτίμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση στον τόπο τον οποίο έχετε επιλέξει. Σημειώνεται ότι σε περίπτωση επιλογής πληρωμής με αντικαταβολή επιβαρύνεστε με έξοδα αντικαταβολής τα οποία ανέρχονται σε 3.50 ευρώ (πλέον των μεταφορικών εξόδων).

Ισχύει για ποσά έως 100 €

Για αγορές που υπερβαίνουν αυτό το ποσό, είναι απαραίτητη η προκαταβολή με τραπεζική κατάθεση.


Τιμολόγια βάσει ΠΟΛ1150 Αρθρο 39Α Κώδικα ΦΠΑ 

Διευκρινήσεις εδώ  https://www.aade.gr/dl_assets/39afpa/FAQs_aade39afpaV1.4.pdf

61251, [17/6/2024 7:48 μμ]

ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ 39A


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 39Α ΤΗΣ ΠΟΛ1150

Θα πρέπει να αποσταλούν τα εξής έγγραφα ηλεκτρονικά σαν απάντηση (reply to) στο email της παραγγελίας σας:

1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο TaxisNet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας

2) Αποδεικτικό ΓΕΜΗ για όσους είναι υπόχρεοι  Κ1-941οικ/2012 (ΦΕΚ Β’ 1468)

3) Εκτύπωση από το TAXISNET τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας (σε αρχείο pdf).

4) Πρόσφατα επικυρωμένο αντίγραφο της έναρξης εργασιών της επιχείρησης (έως 30 ημερών)

•  Αν η επιχείρηση σας είναι παλαιότερης χρονολογίας δεχόμαστε πρόσφατη επικυρωμένη μεταβολή των εργασιών (έως 30 ημερών)

•  Αν η έναρξη έχει γίνει στο ΓΕΜΗ τότε θα πρέπει να αποστείλετε γενικό πιστοποιητικό από το ΓΕΜΗ (έως 30 ημερών)

5) Εξουσιοδότηση του νόμιμου εκπροσώπου με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα, στη περίπτωση παραλαβής από τρίτο άτομο.

6) Επικυρωμένο αντίγραφο του εταιρικού όπου θα φαίνεται ποιος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος.

7) Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπρόσωπου της επιχείρησης

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία 39Α θα πρέπει να έρθετε σε συνεννόηση με τον λογιστή σας και:

α) Να ανήκετε στο κανονικό καθεστώς Φ.Π.Α.

β) Να δημιουργήσετε ένα ζεύγος ειδικών κωδικών πρόσβασης 

γ) Να εγγραφείτε στην υπηρεσία και να ορίσετε έναν τουλάχιστον εκπρόσωπο κατόπιν σχετικής συγκατάθεσης αυτού.

Έπειτα θα χρειαστούμε:

α)Α.Φ.Μ.

β) Τον κωδικό που έχετε δημιουργήσει.

γ) Ο τύπος ταυτότητας και οι πέντε τελευταίοι χαρακτήρες του αριθμού ταυτότητας που έχουν δηλωθεί στο Μητρώο TAXIS

δ)Έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email)

ε)Αριθμός κινητού τηλεφώνου (υποχρεωτικά)

στ)Το χρονικό διάστημα από/ έως της εκπροσώπησης 

ζ) Περιοχή δραστηριοποίησης

Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και θα ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί. Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.

Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης. Ο χρόνος αναμονής αποστολής των εγγράφων είναι 3 εργάσιμες ημέρες, σε περίπτωση που δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από την πλευρά του πελάτη για την αποστολή των εγγράφων τότε η παραγγελία θα ακυρώνεται ακολουθούμενη από ενημέρωση από το κατάστημα μας με email ή τηλεφωνικά.

Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο taxisnet.


61251, [17/6/2024 7:48 μμ]

Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας μέσω email στο info@bizshop.gr

Η αποστολή του δέματος γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο. Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η αποστολή εξουσιοδότησης με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα.

Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.

Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.

Σε περίπτωση που η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε, ή τα παραπάνω έγγραφα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις, η παραγγελία θα ακυρώνεται κατόπιν συνεννοήσεως και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.

Ο χρόνος ταυτοποίησης των εγγράφων από το λογιστήριο είναι περίπου 5-10 εργάσιμες ημέρες.

Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο την ημέρα παραλαβής των σωστών εγγράφων, θα σας αποσταλεί εντός 1 έως 3 ημέρων, διαφορετικά θα σας ενημερώσουμε την ημερομηνία άφιξης νέας παραλαβής. Η τιμή θα παραμένει η ίδια με την αρχική παραγγελία ασχέτως αυξομείωσης στην ιστοσελίδα μας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Παραγγελίες που αφορούν επιτηδευματίες με κύρια ή δευτερεύουσα Δραστηριότητα πώληση κινητής τηλεφωνίας δεν θα εκτελούνται.

* Οι παραγγελίες που δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις (είτε δεν έχουν επισυνάπτει τα απαραίτητα έγγραφα, είτε έχουν άλλο τρόπο εξόφλησης εκτός εμβάσματος από τον επιβεβαιωμένο λογαριασμό τραπέζης ) θα θεωρούνται παραγγελίες με 24% ΦΠΑ και δεν θα τροποποιούνται εκ των υστέρων.

Σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα είναι πολωνικής προέλευσης και ενδέχεται η αρχική τους γλώσσα να είναι στα πολωνικά. Σε αυτή τη περίπτωση αν αναλάβουμε εμείς τη διαδικασία αλλαγής γλώσσας, υπάρχει επιβάρυνση 30€. 

Η εγγύηση δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας και σε περίπτωση ελαττώματος, ο χρόνος αποκατάσταση είναι περίπου 2 μήνες από το τεχνικό τμήμα του προμηθευτή.

TBI Bank (3-60 δόσεις χωρίς κάρτα & 100% online)